onsdag 31 augusti 2016

En och en halv månad

Kikade in här och ser att jag inte skrivit på 1,5 månad. Shame on me. 

Får göra en årsresumé tror jag. 

Hur som haver så jobbar jag 100% nu och jag har energi som få. Galet skönt! 

I måndags var jag på kundevent. Vi körde  bilar, inte vilka bilar som helst utan racerbilar. Corvette, Porsche, Lamborgini, Aston Martin och den absolut roligaste bilen....Ferrari 😛 Shit vad det gick!

Dock visste inte jag vad vi skulle göra på själva eventet så jag hade inget körkort med mig 😱 höll på att gå åt he...vete. Som tur var svarade Fredrik när jag ringde och kunde fota mitt körkort som låg hemma i kökslådan. Phju! 

Efter bilturen bar det av till AG:s...säger bara "bästa köttrestaurangen". Till förrätt fick vi skaldjurstallrik med aioli, varmrätt blev så klart grilltallrik med bakpotatis och bea... Yum! Efterrätt var kladdkaka. 

Härlig eftermiddag med kollegor och kunder. 

Ska bli lite bättre med bloggen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar