torsdag 7 juli 2016

Fotboll

Ikväll är det fotboll, då kommer Henry skrika, som sig bör ⚽️🙉

I morgon ska vi på middag med några grannfamiljer, grillmiddag. Värden messade dock igår att dom inte har grill 😂 så det blir grillspett i ugnen. 

Vi ska fortsatt på bilsemester och vi har fortsatt ingen bil....hejja oss. 

Jag jobbar 75% i juli och jag mår som en prinsessa. På riktigt, kan man äta piller livet ut? Jag sa det till Farbror Doktor att jag inte vågar sluta, har inte mått så här bra på många år. Och då tycker jag att jag har mått utmärkt fram till i höstas. Shit pomfritt, jag kommer aldrig igen förkasta "lyckopiller" som jag tidigare gjort. Kan inte förklara men hela livet känns som en stor fest, inga bekymmer och jag är bara G L A D, härligt! Må det hålla i sig även när man slutar med piller. 

Migränen är MIL bättre nu, Riboflavin (B2) is the shit, tack vare Dr Krall..... Nä han heter inte Krall men jag o Henry kallar honom det, han heter Kral, det vill säga med ett L, men Dr Krall är roligare 😂

Semester om två veckor...hepp! Första stoppet blir Lübeck där vi möter upp bror med fru. Sen åker vi vidare för 5 dygn på Rügen. Cyklar åker med på färden 👍🏻🚙🚲

Vet inte hur ni kollar bloggar, men läser man på datorn ser man inte emojiis, dom syns bara via mobben. Tänkte jag skulle börja använda emojis, tror dom flesta kollar vis mobilen nämligen. 

Henry ska tävla i helgen och har tappat bort sin licens, not good! Han håller just nu på att vända upp och ner på hela klädkammaren. Kan sätta hur mycket som helst att den ligger någon annanstans... 😂 Suck...Henry alltså! 

Om 30 minuter fotboll och öronproppar i 🙉

Ha det gött! 




3 kommentarer:

  1. Åhhhh bästa Suss GLAD, Lisa super LYCKLIG!!!
    Saknar dig, finns det inget sätt som vi kan sammanstråla på i sommar?!? ������������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa vill också ses ❤️❤️ men ni är ju på turné hela sommaren 😂🚙 Vi är hemma slutet på v32, jag är ledig v33, Henry jobbar v33 mån-tors sen ska han segla tors-sön. När är ni hemma? Love you 😍😘

      Radera