onsdag 22 juni 2016

Migrän

Igår var det T R E  V E C K O  R sedan jag hade migrän. Och idag slog det till med råge. 

Kändes som huvvet tänkte att "nu har vi inte haft migrän på så länge så nu jävlar". Prick klockan 17.00 slog det som en hammare i skallen....oh herre jävlar vilken migrän som bröt ut. Var tvungen att gå och lägga mig, har inte hänt på år och dar. Imigran brukar hjälpa på 20 min , men inte idag. Henry tyckte tom att jag sluddrade när jag pratade :-( 

Buhuuu....så det blev tablettmissbrukdelux ikväll. Nuuu kl 21.00 börjar det lätta. 

Nu är det ju fotboll dessutom...så roooliiiit. Fru Joona är iaf kittad med tröja. Tippat på jobbet oxå, 1-3 och vinsten är min. 
Idag så bjussade hyresvärden på glass i trapphuset. Kul tyckte vi, jag åt dock NOLL glassar, bra där! Sen att jag överåt ost och kex från fredagens ost/charkbricka pratar vi inte om. 
Vi har idag fått två inneboende....Niklas och Nathalie är mellan två boenden och campar numera hemma hos oss. Jooråsåatte vår lägenhet är ju inte riktigt ämnad för fem vuxna så det blir till och knö ihop oss. Dessutom ska Stefan o Johanna sova här torsdag till fredag :-O

Blir nog bra....eller inte :-)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar