torsdag 13 oktober 2016

Länge sen sist...opublicerat från 13 okt

Det här blev aldrig publicerat, vet inte varför. Har legat ett tag nu. 

I´m alajv... Jobbar dock som ett psyko just nu :-) 100% ekonomi och 50% support = 100% lön. Jag hade inte toppbetyg i matte men...ah, någon ekvation verkar galen :-))


Nä, ska inte klaga, chefen - Tompa, är mån om mig, tagit in mig i enrum och pratat allvar. Suss ska säga ifrån INNAN det går åt helvete. Dagen efter det samtalet fick jag gå hem pga migrän.... :-O då kom ett mail från chefen. Han är rädd om mig, det tackar vi för. 

Och...jag SKA säga ifrån, promise. Har sagt ifrån på typ ALLT som hamnar på mitt bord just nu. 

Nog om detta....snart semester. Palma står på agendan, hur skönt ska inte det bli då. Då ska tanten vila, sola och bara vara. Sen jobbar vi som ett psyko fram till januari, närmare bestämt den 5/1 då belöningen kommer, hela företaget åker till Sydafrika. Betald resa och semester i 10 dagar går inte av för hackor. Ett litet aber...Henry fyller 50 när jag är borta :-((( känns inte alls bra. Igår sa han iofs att han tänkte boka en alpresa med en kompis över sin födelsedag, då blev jag lite lättad. 

Helgerna är lika hysteriska som tidigare, ingen rast och ingen ro. Nu i helgen som var var HELA familjen hemma, kors i hela taket, det har inte hänt sen dackefejden känns det som. Och nu i helgen som kommer är ALLA hemma igen....hahaha jobbigt. Nä, så himlars skönt när Henry är hemma. I morgon, fredag, ska vi ut och äta och Frun ska välja restaurang, har inte bestämt men det lutar åt Waipo. Älskar asiatiskt och deras avsmakningsmeny går inte av för hackor. 

På lördag kommer släkten på middag, har inte bestämt meny än. Nåt enkelt får det bli den här gången....tror jag. Hittade ett recept på potatispuckar, lät sjukt gott men var pyssligt att göra. Får se...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar