torsdag 22 september 2016

Hej hopp

Sjukt tråkig blogg hörrni! Håller med 😭 

Även om bloggen är sjukt tråkig så mår jag sjukt bra. Har sagt det förut och säger det igen, piller is the shit. Min doktor...som jag var hos i måndags...Doktor Krall...sa att jag ska äta piller typ ett år till...me happy. I lööv the pills! 

På riktigt, jag skuttar fram på jobbet. Trots att jag har mer och göra än någonsin. Ekonomiavdelningen är sjukt underbemannad så nu kör jag typ 100% redovisning och 50% support. Hepp! 

Närå, ska tát lugnt...btw, någon duktig Redovisningsekonom som vill börja hos oss? Suss kan inte jobba så här för evigt så klart :-)

I morgon bär det av på konferens...igen....Ystad Havsbad står på agendan. Och...trumvirvel....I januari åker vi till Sydafrika...wee...

Men...först Palma..I november...

BTW...pratade med bror idag, dom ska till USA typ någongång i januari och då sa jag att VI ska vara hundvakt 😻 myyyys. Liten Bruni ska vara med oss...bara oss ❤️

Kolla in sötaste ❤️❤️❤️
Hepp, sova nu, kan bli en stökig helg ✈️😎




1 kommentar:

  1. Ska vi vara hundvakt? Vi jobbar ju eller ska du ha Bruni med på jobbet?

    SvaraRadera