onsdag 7 augusti 2019

Hahaha

Jag kom precis på att Niklas sover ju i vår säng eftersom han inte fick bort bajslukten i sitt rum. Dexter har ju aldrig fått sova i vår säng utan när han sover inne hos oss vet han alltid sin plats i bädden nedanför min säng. Men hos Niklas sover han i hans  säng hela natten, vilket jag precis kom på och skrattandes sa till Henry att nu sover ju Dexter i VÅR säng 😂

Henrys sida av sängen är hårdare än min så Niklas lär ligga på min sida och därmed lär Dexter ligga på Henrys sida 😂😂😂 och gosa in sig i Henrys kudde 😂🐶

Henrys skrattade inte 😂

- Vafaaan! Han får bo på hotell! 

HAHAHA jag dör! Jag ser framför mig hör Dexter ligger utsträckt på Henrys sida och njuter. 

När Henry var bortrest 1,5 vecka i Juli precis innan vår semester, så kom Henry hem mitt i natten, då sms:ade jag när jag gick och la mig; 

-"När du varit borta var det så ensamt i sängen så Dexter ligger på din sida, ta det lite försiktigt när du lägger dig 🐶❤️". 

Det kom tillbaka -"wtf 😱" 

I nöd och lust 😂🥳

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar